Skadad!

Igår sa det pang under X-fit passet på kvällen. Jag körde skridskohopp och sträckte insidan på låret.
Efter passet kunde jag knappt gå, men sträckningen verkar inte vara så farlig. Har kört både BodyBalance, gått powerwalk och Bikramyoga imorse, det har gjort lite ont, men inte så farligt som igår.
Kommer få ta det lugnare med löpträning och liknande i några dagar.

Känns som att jag utsätts för mentala prövningar hela tiden just nu. Nu är det mental träning som gäller. Målet är nära.

Jag ska kontrollera vikten idag, däremot kör jag ingen mätning förrän 1 juni.

Känner mig betydligt hårdare i kroppen, rutorna framträder tydligt, men ändå känns det som att det sista fettet sitter kvar på magen.

Det blir självklart bilder när jag uppnått mitt mål. Det lovar jag!
En före och efter bild.

Kommentarer
Postat av: Maria

Rutor har vi alla, lite olika djupt bara ;) Nu är det full fart framåt som gäller, målet är nära...

2009-05-20 @ 14:59:57
Postat av: Patrik

Du är inte långt från ditt mål, det såg jag i speglarna på yogan!

2009-05-20 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0