Nej tack!

MMS

Idag har varit den mest utmanande dagen. Ett bra träningstillfälle. Pga hektisk dag blev mina mattider rubbade, år frukost 8 och lunch först 14. Hann inte med min inplanerade träning pga möten. På vägen hem tänkte jag bara på allt gott som fanns hemma och som jag varbgrymt sugen på när jag kom hem. Men även en hälsokonsult behöver coaching ibland, som tur är har jag Maria som fick mig att gå ut och springa 40 min istället och Emil som gjorde kvällsmål till mig med kesella, kanel och lite rivet päron. Det goda får ligga i skafferiet och frysen några veckor till och sen ska jag bjuda någon annan på det. Jag ska nå mitt mål!


Kommentarer
Postat av: Robin

Starkt!!!

2009-05-19 @ 07:26:14
Postat av: Anonym

Blir det bilder på när du så att säga har uppnått ditt mål?

2009-05-19 @ 15:56:02
Postat av: Anonym

Den där B&J såg riktigt fin ut. Bra jobbat! Hur kan du göra din målbild ännu mer attraktiv?

2009-05-20 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0