Fel gatunummer!

MMS

Vaknade imorse 05.15 och skulle göra mig i ordning för yoga. Kl 6 åkte jag hemifrån och efter en stunds letande på söder efter gata och parkering hittade jag Gotlandsgatan 35, men ingen ingång. Kände mig som världens mest korkade person. Tänkte att jag åker och kör på gymmet istället, var inte på yogahumör längre. Kommer tillbaka till bilen och någon har dubbelparkerat. Jag får köra upp på trottoaren och komma ut den vägen. Ringer Maria när jag sitter i bilen, hon kollar adressen ocj hade åkt fel. Adressen var 53, trots att det var det sista jag kollade innan jag la mig. Nu har jag iaf kört på gymmet, 25 min crosstrainer, 15 min löpning och 5 min rodd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0