Den intensivaste biten kvar...



Nu är det exakt 2 veckor kvar till mitt mål.
Jag har gått in i den intensivaste fasen. Nu har jag skurit ner på kalorierna och äter ca 1500 kcal per dag.
Kolhydraterna är helt borta. Räknar med att tappa ca 2,5 kg på dessa två veckor som återstår.

Började i fredags med detta.

Under helgen har tre tillfällen dykt upp då andra runt om mig handlat glass eller ätit glass och jag har valt att inte äta det. Glassen kommer inte göra att jag når mitt resultat snabbare.



Kommentarer
Postat av: Patrik

Bra, kör hårt nu. Jag vet att du kommer klara detta. Du har hala resurser du behöver!

2009-05-17 @ 21:17:39
Postat av: Maria

Även jag är till 100% övertygad, målet är nära och kommer att nås. Ser fram emot onsdag Patrik, då kommer du kunna ligga dubbelvikt efter 90min :))

2009-05-18 @ 17:50:29
Postat av: Agnes

Allt är möjligt!

Kör hårt!

Du ÄR redan i mål!

2009-05-18 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0